2468 Ben 26 haftalığım 20 haftadan beri aynı ağrıyı çekiyorum yürüyemiyordum doktoruma dedim sıkıntıymış dedi azalıyo gittikçe ağrı rahat ol normalmiş
NeslihannK Selma_brn 32..Haftadan beri aynı ağrı bendede var sanki spor yapmisimda hamlamış gibiyim bacaklarimin arası agiriyo deli gibi. Doktorum baş assagi döndüğü icin baskı yapiyo çok normal o ağrılar dedi 38. Haftamdayım gecmedi hala 🤷🏻♀️
Melekkk9595 Selma_brn merhaba geçtimi ağrınız nasıl oldunuz bende 30+3 haftalığım şuan dünden beri sizin yazdığınız gibi ağrım var
Melekkk9595 yusufbebekk447 doktorunuz bişey dedimi peki bende yazdımda daha dönüş yapmadı bişey olur diye tereddüt ediyorum
Melekkk9595 Selma_brn ben doktoruma söyledimde suya karışan bi magnezyum kullanıyorum günde 2 defaya yükselt daha rahatlatır dedi