Selamun aleyküm anneler anne adayları. 2. Gebeliğim 9. Haftamdayım. 1 oğlum var gebeliğim çok rahat geçmişti bunda ise aşırı hazımsızlık hissediyorum. 2 aylık olmama rağmen karnım şişti ve hazımsızlık ve gazdan dolayı şişiyor. dr muayneme daha var. Abur cubur yemiyorum su bile içsem midem şişiyor bulantılarım var. Halsizlik uyku cabası. Nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmam lazım tecrübeye ihtiyacım var. Meleğim beni çok yoruyor. Umarım sağlıkla dünyaya gelir.