Astadavistabeybi Elifoy kanamam 7. Ayda durdu ama 8 de bel ağrısı ve sancı çekiyorum maalesef sanırım doğuma kadar kullandıracak
Elifoy Serap-er yine hastanelik oldum. Bu sefer ki her zamankinden fazlasıyla çok kanama (3 4 bardak rahat vardır) ve kocaman Kocaman pıhtılar düştü. Kansızlıktan bilincimi kaybeder gibi oldum…
Serap-er Elifoy bende 7 haftalıkken öyle oldum. Hastanede yattım ve tuvalete bile kalkmam yasaktı yatakta sürgü ile idare etmek zorunda kaldım. Allah eğer nasip etmişse bir şekilde dünyaya gelecekler. Dualarım sıkıntılı olan herkesle inşallah