Merhaba anneler doğumuma 1 gün kaldı ve ben aşırı şekilde öksürüyorum çok kötü üşütmüşüm. Korona testi bile oldum negatif çıktım. Ne yaptıysam işe yaramıyo ilaçlar bitkisel çaylar denemediğim şey kalmadı. Benim gibi böyle aşırı öksüren ve geçiren varmı tavsiyeleriniz neler? Bu durumda sezeryan doğumum gerçekleşir mi acaba?