Mgestn Merhabalar,6.hafta gebelikden itibaren ozellikle yedim bebege cok yararli dediginiz bir yemek yada meyve var midir? Yada ozellikle şunu yemedim zararli diyebilceginiz?
1prensesannesi Mgestn en yararlı şey sebze ve meyve suan da brokoli mesela. balık tavuk et ve yumurta kesinlikle tam pişmiş yenmeli. Meyve ayva yersen gamzesi olur derlermiş 🙈 ben daha çok çilek ve erik yedim 😄 benim olmazsa olmaz kızartmalar vazgeceniyorum pek sağlıklı olduğu söylenemez 🙏
Nur55 Mgestn muz kesinlikle öneriyorum ☺ Benim çok mide bulantım oldu ilk zamanlar hep muz yedim tok tutsun diye bebeğe çok kilo aldırıyor hala da yiyorum yemekle hiç aram yok muz sayesinde bebeğimin kilosu iyi 31 haftalığım bu arada
esrmhmt Çiğ et, salam, sosis, paketli meyvesuyu tarzı şeyler ha bu arada sucuk, bitki çayları, kola, kahve tabi kahve falan içebilirsin ama aşırı olmamakla beraber 🤔 şuan aklımdakilet bu kdr zaten diğer arkdşlarda söyler😉
Mujdeicel Sucuk salam sosis gibi işlenmiş yiyecekleri yememen gerekiyor , ayrıca hazır ve gazlı içecekler çok zararlı. Tuzdan uzak durman gerekiyor , çünkü tansiyonun yükselmesi gebelikte çok zararlı
Gzzdd Papatyam İlk haftalarda hurma düşük tehlikesi yapıyor diye duymuştum ondan yemiyorum ben yesem mi acaba doktora filan sordunuz mu hiç?
Gzzdd Papatyam Çok faydalı aslında doğumu kolaylaştırıyormuş yemek lazım ben bi doktoruma sorayım ona göre yiyeceğim.
Papatyam Gzzdd bende bu pazartesi değil haftaya pazartesi gidicem doktor dinlen sürekli bakmayalım büyüsün dedi nasıl sabredecem bilmiyorum
Gzzdd Papatyam Gerçekten böyle bekleyince zaman hiç geçmiyor sanki nasıl geçecek bu haftalar rabbim hayırlısını versin
Bulutesra Bende 6 haftalığım kalp atışı öyle korkutuyorki insanı duysak görsekde rahatlasak hepimiz inşallah 🙏🏻 2.bebiş birde benimki🙊