Merhaba, 35+4 deyim. Bebeğim ters pozisyondaymış başı yukarı doğru yani doğum pozisyonu almamış 🤦🏻♀️ Normal doğumu denemek istiyorum ama dönmezse sezaryen olmak durumundayım.
benim durumumda olan anneler, anne adayları neler yaptınız var mı öneriniz .?