Zhrblt Kızlar 14 haftalık hamileyim. Hormonlarımdan ötürü sürekli tüylenmem oluyo özellikle genetalde önerebileceğiniz azaltan krem olur ağda markaları olur ne olursa farketmez yardımcı olabilir misiniz
Deletedmom95 Zhrblt kremlerde kimyasal olduğu için önerilmiyor. Ağda ile alabilirsen senin için avantaj olur. Kendin alamaz isen kuaföre de gidebilirsin. Gerçekten büyük rahatlık oluyor .
tugbayadas Zhrblt Canım maalesef azaltan birşeyler yok zaten tüylenme de artıyor ilerleyen dönemlerde 34. Haftam göbeğimde tüy yoktu cıkmaya basladı falan yani ama dogumdan sonra dökülüyormuş merak etme böyle devam sen her zamanki gibi nasıl alıyorsan öyle al
Sibelglgakn tugbayadas 34+ 3 bende normal dogum istiyorum kısmetse. Ne zaman ağda icin kuaför gitmem gerek acaba ?
tugbayadas Sibelglgakn bence 38. Hafta gibi gidilebilir erken doğum riski yoksa bende öyle yapıcam herhalde zaten doktorun doğumun ne zaman olabileceğini belirtir tahminen 🤗 Evde almak işkence gibi göbekten görünmüyor biryer
Sibelglgakn tugbayadas evet göbekten göremiyorum bende çok zor. Cok şükür erken doğum riskim yok. Aralık 20 25 giderim o zaman hayırlısıyla tabi. Az kaldı şükürler olsun