Firdevs_gozde 32. Haftalarda 29 mm dedi 1 hafta sonra acile tekrar gitmiştim 27 mm olmuş dikkat et 25e düşerse doğum başlayabilir dedi nst falan baktılar. Acildeki doktor bence 2 haftaya kadar doğum yaparsın demişti 1 ayı geçti bunu söylemeli 38. Haftadayız hala doğum yapmadım çok aşırı dikkat de ermedim kendime zaten bi uyarıda bulunmamıştı sadece istersen progestan başlayalım dedi daha önce küçük haftalardayken kullandığımı söylemiştim neyse biraz daha bi bekleyelim dedi o aralıkta başka bi doktora gittim alttan bakmadı ama suyu falan güzel bence doğum yakın görünmüyor demişti tek doktorla kalmamak gerekebilir belki canım