Canselhabib27 Şükürler olsun yarin kavuşuyorum oğluma 40 +3oldu hala gelmeye niyeti yok beyefendinin ne sanci ne agri hiçbir belirti yok yarin suni sanciyla dogum başlatılacak Allahını izniyle dualarınızı esirgemeyin lütfen insallah
mnh_ttl Canselhabib27 rabbim sağlıkla hayırla kavuştursun yavruna canım bizlerede dua et hayırlısıyla bizde kavusalim güzel haberlerini bekliyoruz ❤️🌷
Asliiiiiiiiii42 Canselhabib27 Rabbim kolay doğum nasip etsin insallah sağ salim bebeğinizi kucağınıza alın darısı bizim basimiza 😊