bnm 16.haftadan itibaren hafta 1 kere kusmam devam etti 18 de bitti. zoferi de kırıp içtim aman zararı az olsun diye, bulantı geldiğinde yavaşca nefes almaya çalıştım, az yedim çok çiğnedim ama hiç bir çözüm yok üzülme geçiyor, bazen de noluyordu biliomusun, az kustuğum günlerde niyr az oldu ki diye panikliyordum🙈