Durucukkkk Şuan zeucit kullanıyoruz. Değerlerimiz yükseldi. Kullanıp hamile kalan var mı ? Ve değerleriniz ne kadar.yukseldi ?
mommyjean Durucukkkk azönce araştırdım etkisini görenler varmış. Eşimin tahliller de sorun olursa başlatırım ona. Yalnız çok pahalı ya
Durucukkkk mommyjean evet biz şuan 275 TL ye alıyoruz . 1 aylık kullanım. Ama etkisini gördük. Doktorunuza sormanızi tavsiye ederim. Eğer bı sorun çıkarsa.