Gnl11 tabi ki elimden geldigince ve pandemi durumlari izin verdigi surece. Ozellikle esimle sabah erkenden cikip yuruyup geliyoruz haftaicleri, kahvalti sonra gun. Her gun yapamasak da 4-5 gun yapmis oluyoruz. Haftasonu artik yasak var ve oglen millet sirf cikmis olmak icin balik tutma hobisi falan gelistirdigi icin sahiller musait olmuyor, bos sokakta yuruyoruz mecburen 4-5km arasi gidiyoruz genelde. Normalde 7-8’e kadar potansiyelim var ama dalak sismesi gibi sol tarafimda batma oluyor, belki de gercekten dalagim sisiyordur ya da bebek sigamiyordur da eskisi kadar uzun yurutmuyor, 24’un icindeyim bu arada