Zeysamim merhaba bana Melek hanımı sormuştunuz geçen gün onu tanıma şansım oldu pazartesi günü gece bir sorunum oldu ve hastaneye gittik kendisi nöbetçi doktormuş benimle kendisi ilgilendi . Açlık kan şekerimi sordu söyledim yüksek yani sınırda dedi, sonra ultrasonda bebeğime bakarken suyu fazla sınırda dedi, ayrıca nstye bağlattı ve bebeğin kalp atışlarında bir sorun yok dedi . Ben bugün kendi doktoruma gittim kendisine Melek hanımın söylediklerini söyledim . Şekerin sınırda falan değil gayet normal dedi , bebeğin suyu sınırda değil olması gerektiği gibi dedi ve nst sonucuna baktı bebeğinin kalbinde çarpıntı var melek hanım söylemedi mi dedi . Yani Melek hanım ne söylediyse tam tersi çıktı. Bu da benden size bir deneyim olarak burda kalsın .