1235 Kızlar 32.haftadayım yarın doktor randevum var ama bugün çok fazla akıntım oldu o haftalarda oluyor mu
tugbayadas 1235 bende 34. Haftadayım hala var geliyor sürekli yani korkma hic doğurana kadar gelecek herhalde böyle😅
yasen1 1235 Bgun bendede bi aşırı var yani 4 kere çamaşır degisdirdim Eşofman bile geçiyor benim 38+4 haftaligiz bz
tugbayadas 1235 Yani bazı günler bendede cok oluyor bazı günler normal şekilde söyle düsün sancın yoksa bebegin haraketine devam ediyorsa kanama vs yoksa endiselencek bir durum yok demektir strese girme akıntılar artabiliyor 🙏🏻