Gul6161 kaçıncı haftadasınız?2.trimesterdan itibaren tedavi yapılabiliyor,ama gömükse diş çekimi pek yapılmak istenmez genelde.tabi dişin durumuna göre değişir de bu durum.iltihap varsa antibiyotik kullanmanız gerekir,ama bundada gebelik haftası önemli..ben diş hekimiyim,bende de gömük 20 lik dişim ağrımaya başladı, hamilelikte zaten hormonlardan dolayı bu tarz şeyler sık yaşanır, gömük dişin çıkması tetiklenebiliyor. Ağız hijyenime özen göstererek süreci atlattım sayılır yarın kısmetse doğumum var.doğumdan 1 ay sonra çektirmeyi düşünüyorum 😊 ağız hijyeninize ekstra özen göstermenizi tavsiye ederim , enfeksiyon içinde antibiyotik kullanılmalı, her türlü bir diş hekimine gitmelisiniz😊