İnglesina aptica aldım çok memnunum yalnız biraz fazla büyük bagaj probleminiz varsa tekerlerini her seferinde sökmeniz gerek. Onun dışında kullanımı çok rahat tek elle katlanıyor her şeyi çok pratik kolay sürülüyor engebeli yollarda bile kaymak gibi gidiyo (en sevdiğim yanı) biraz ağır ve bagaj kısmına çanta koymak biraz sıkıntılı ama benim için problem değildi diğer özellikleri o kadar iyi ki tolare edebildim