Eliffcyhn Arkadaşlar adet sancısı gibi belime birden Ağrı girdi ama sadece belimde ve bebeği de baya aşağıda hissediyorum neden acaba ya erken doğum falan değildir demi çok rahatsız edecek kadar değil ama ağrıyor sabit 😓
tugbayadas Eliffcyhn Canım bende 33+5 oldum inanır mısın bir haftadır belimde sırtımda kalcamda acaip ağrılar var ama korkma bunlar doğuma hazırlık vücut olarak kemikler acılıyor cok normal yani bebeğin başı aşağıdadır belki ondan öyle hissediyorsundur
Eliffcyhn tugbayadas ondandır değil mi ya insan her şeyde korkuyor bi an evvel kucağımıza alsaydık Hayırlısıyla 🥺 çok teşekkür ederim ☺️
tugbayadas Eliffcyhn Dinlenmeye calış uzan korkulcak durumlar cok sancın olur kanama olur bebeğin haraketlerini hissetmezsin falan böyle bunların dısında takma cok zaten bu haftalarda yalancı kasılma sancı falanda oluyor endise etme insallah doğururuz kolay şekilde son haftalar zor oluyormus🤗
Eliffcyhn tugbayadas aynen canım inşallah bu kadar beklemiyordum her hafta yeni bişiler çıkıyor en iyisi dinlenmek galiba
tugbayadas Eliffcyhn Doktora gittiğinde magnezyum kullanmıyorsan eğer versin kemik agrılarına iyi geliyor birazdaha belki rahatlatır senide ben alıyorum bi tık daha iyiyim sanki