Gd1992 Kubrasnyrt cnm dun gttm acıle nst de kasılmalar 30 larda cıktı normalmıs ama bugun gub boyu duzensz sancım oldu oluyorda hala yarın kontrolm var
Kubrasnyrt Gd1992 anladım canım çok dikkat et kendine benimde yarın sabah kontrolüm var artık sonlara yaklaştık her an her şey olabilir yarın doktordan sonra yazarsan sevinirim merak ederim ben 😊
Kubrasnyrt Gd1992 canım gittim geldim doktora çatı muayenesi yaptı açılman yok dedi kanama su gelmesi vs olursa hemen gel acile dedi sen ne yaptın iyimisin
Gd1992 Kubrasnyrt bn yapamadm normalı malesf bı ıkı saat kmdı sancımla durdm ama daha fzla dayanamadm sezaryan istedm
Kubrasnyrt Gd1992 canım benim ya gözün Aydın yaptın yani doğumunu bir problem yok dimi iyimi bebeğin ah canım benim rabbim sağlıklı ömürler nasip etsin ikinizede inşallah 🙏😊