Senaylcf ben 4.5 ayıma kadar kullandım sonra bigün biticekti ilacım bilerek almadım araya da hafta sonu girmişti, içmeden durucam eğer kötü olursam ozaman mecbur alırım diye, şansa ilacımın bittiği günden sonra birdaha kullanmadım, bağımlılık yaptığını düşünüyodum bende ama yapmıyomuş