Sultan42 Merismeryem 17 haftalık ikizlerime hamileyim karnım aşırı büyüdü nefes darlığım başladı hiç rahat değilim bu arada göbek değilde bebek olduğunu 2yaşında olan tecrübemden anlıyorum
Zeykem Merismeryem valla direk sıvrı bır sekılde cıkınca ıster ıstemez anlasılıyo top yutmus gıbıyım😁
Nur55 Merismeryem benim 26 da falan çıktı canım haftan azsa göbektir bebeğin kilosu büyüklüğü belli zaten ordan anlarsın ne kadar yer kaplar diye gazsa zaten hemen iniyor bide bebek büyüdükçe sertleşiyor karnın
Ayseguls Anlayamıyorum ben valla baya göbeğim çıktı 11 haftalığım. Sanki içimde gaz dolu gergin bi göbeğim var ama sürekli bu şekildeyim. Kişiden kişiye değişiyor herhalde
FahriyeztrkYcel Ayseguls o haftalar bebek olmuyodur canım bende öyle zannederdim gazdan oluyodur 22.haftamdayım şimdi bebek olunca midenden başlıyor göbeğe doğru şişlik
Merismeryem Bende 9 haftalgm bi gobek ckti anlamadm gobek mi bebek mi normalde icime cektm zamn giderdi smdi gitmiyo
esrmhmt Merismeryem ahhaha benimde içime çekince giderdi şimdi böyle kaldı hele yemek yiyeyim 2/3 katı😁
Ayseguls FahriyeztrkYcel valla hiçbir kıyafetime giremiyorum göbekten. Elbise aldım onları giyiyorum elbiseden bile belli oluyor nasıl gaz bu anlamadım 🤔
Eminekaplan ya aynen bende biraz göbekliydim suan 17haftayız hafif göbek var ama bazen şişip dahada büyüyor gibi oluyor 😊 bebek mi göbek mi bilemiyorum 😌
1prensesannesi Gaz o kızlar bende 14 haftaya girdim bugün sabah bise yok çok hafif bi şiş. akşam gor bide o şişi ki aman Allahım 🙇😃
bsraanne ben de 15. haftaya giriyorum ve göbeğim sabah küçük akşam büyük olmak üzere çıktı. üstelik 1 yada 2 kilo aldım