Selmagk Hanımlar bi yardımcı olabilir misiniz? 33. Haftamdayım. İsim konusunda kararsız kaldık. Yağız mı mert mi sizce? Mertler yaramaz oluyor diyorlar. Etrafında mert yada yağız tanıdığı olanlar yorum yapabilir mi ☺️