Momsmom ben sezeryan yeri olur da yukarıda ve büyük kesilir diye cok korkuyorum. Tanıdığım sezeryan oldu asagı da ve minicik kesilmiş. İç çamasırı altında kalıyor ve zamanla kaybolmuş o derece iyi. Baska bir tanıdığın da karnı yukarıdan ve resmen belden bele kadar kesilmiş. Yurtdısında doğum yapacagım buyuk ihtimal. Burdaki Dr lere de güvenemiyorum ama el mahkum, Allah kerim