İyi aksmlar güzel annelr ve anne adayları benim 8 sene boyunca çocuğum olmadı sonra çok kez aşilma denedim olmadı en son tüp bebek denedik ve şükür ilk denemde de tuttu şu anda 14 aylık bı kizim var kızımdan sonra hiç korunmadik çünkü kızıma kardeş istiyorduk şimdi ise normal yolla hamileyim 4 haftalık o kadar şaşırdım ki halbu ki biz yazın ikinci tüp Bebek için gitcektik ve pat sürpriz yumurtam çıktı hamileymiş im o kadar ağladım sevindim ki rabbim isteyen herkese nasip etsin benim asıl sorum da şu şimdi içimi bı his kapladı acaba her iki cocuguma yetebilecek miyim kızım küçük diyorum sonra sında Allah’ım çok şükür normal yollarla hamile kaldım Allah’ım ugrastirmadin beni o yollarda diyorum bilmiyorum kızlar çok karişiğim