Aysgog 9.aydayım yedigim midemde saatlerce kalıyor.öğlen yedigim şeyi taa akşam kusuyorum.Midemde kalmış sindirmiyor mide.Benim gibi bu sorunu yaşayan varmı yazabilir mi lütfen 🙄