Frdglp canım magnezyum kullanıyor musun? Benim dün bir kaç saat geçmeyen karın ağrım oldu ama hiç geçmedi ara ara kasılma şeklindeydi. Acile gittim alttan açılma var mı bakıldı çünkü erken Doğum belirtisi bu durum. Enfeksiyon var mı diye kokulu akıntı Yada idrarda yanma var mı diye sordular ama yoktu. Açılma da olmayınca rahim genişlediği İçin olunduğu düşünüldü ve magnezyum yazdı doktor. Şimdi kullanıyorum sende magnezyum kullanmıyorsan normal bi durum olabilir ama uzun süren kasılma varsa İçin rahat etsin diye git bence sonuçta 3.trimesterdasın. Bana doktorum da ‘baskı varsa karında muayene ol’ demişti. Doktorum cevap verene kadar ben hastahaneye gitmiştim sana da yardımcı olmak ümidiyle yazıyorum.