Berbaby sezeryan olalı 1 hafta oldu dikişin sağ üst tarafında yumusak bi sislik var sürekli ev işi yaptım acaba fıtık mı attı diye düşünüyorum sizin sezeryan yaralarınız ne durumda hanımlar ?