Kızlar sizdede oluyo mu acaba. Bu ikinci gebeliğm 37. Haftamda girdim ben ne hayatımda nede ilk gebeligimde böyle bisey duymadım. Göğsümün tam altından midemden sanırım tıısss diye ses geliyo guruldama gbi değil ama bildiğiniz lastiğin havasını söndürürken ses çıkar ya öyle bi ses geliyo sessiz ortamdayken cok rahat duyuyorum o sesi. Gaz sanırım ama ürkütücü bi ses geliyo ya