18+3 haftalik hamileyim bikac gundur yeni yeni bebegimin hareketlerini hissetmeye başladım bugun akşama kadsr hiç hissetmemiştim akşam eşimle tartistik biraz ağlıyorken bi anda hareketlerini hissetmeye basladim gerçekten benim uzuldugumu hissettimi acaba benimle iletişime geçti gibi hissettim sanki 🥰