Emel38 Hsg yaptırdım , tüplerim açıldı hsg sonucu.3. Ay gebe kaldım çok şükür.şuan 12. Haftaya girmek üzereyiz..
Asilll Emel38 bende bu ay çekildim kasım 11 de hayırlisi bakalım hastalıgımada 6 gun kaldı . Ama deli turşu yiyorum ve ekşi yiyorum. Normal hayatımdada yerdim bilmiyorum belirtilerimi acaba ??
Asilll Slnzrlll şukür canım dua istiyorum hamilelerin duaları kabul olur bir bana değil hamile kalmak isteyen herkese 🙏
Asilll Ebruyulalii27 ben doktora gittim rahim filmi cekilmek istiyorum anestezili dedim. Cektiler birseye gore cekilmiyor yani cnaim. Hani goruldugu gibi filmden sonra hamile kalan cok bende bu ayla beraber 3 ay takip edicem hayirliai bakalim
Ebruyulalii27 Asilll ben 3 hafta önce dış gebelik yaşadım doktor gerek yok diyor ama ben neyden kaynaklandıgını bilmek istiyorum tekrar yaşanmasından korkuyorum
Emel38 Hsg çektirdikten sonra soğan kürü yaptım 5 gün.sonra bal pekmez polen desteği aldık.şükür gebe kaldım.sizde uygulayın tecrübe konuluyor 😁
Asilll Emel38 soğan kürü denemedim ama . Bal pekmez tahin besinlerime dikkat ediyorum hayirlısi bakalım nasip ne zmaansa o zaman son 6 gün bakalım🙏
Asilll Ebruyulalii27 başka doktora git canım bir doktora bağımlılık yapma . Ben 4 doktora gittim . En sondaki öxelde doktora dedim rahim filmi için. Beilki daha iyi doktor bakman gerekir araştır öğren derim
Asilll Happybsrn ciddi misin ya? Şimdiye kadar güzel yorumlar okumuşdum hamile kalmışlardı şuan bi korltum . Ama dua ediyorum yani nasip ne zamansa o zaman
Happybsrn Asilll kimyasal gebelik sonrası hamile kalan çok ben kalamadım💥 Hsg sonrası gebe kalan çok ben yine kalamadım 😡 🤣kaderim kaderim 😭