34+2deyim havalarında iyice ısınmasıyla ayaklarım ellerim birden öyle bi şiştiki kızlar bileklerim dümdüz oldu yürürken şişlikten ayaklarım acıyo resmen sabah uyandığımda ellerim kütük gibi oluyo yumruk yapıp kapatamıyorum elimi, önerileriniz varmı bu şişlikler nasıl iner sizler neler yaptınız geçmesi için 🙁