Mimozaa00 Kızlar adetime 7 gün kala, yani dün gebelik testi yaptım ve tek çizgi çıktı.. sizce doğruluğu ne derecedir? Umudumu kesmeli miyim? Yoksa beklemeli miyim?
sntn Mimozaa00 beklemelisin canım benim 1 hafta 10 gün vardı yaptığımda tek çizgi çıktı ertesi gün tekrar yaptım ve silik çizgi çıkmıştı
Mavi87 Mimozaa00 canım erken daha. Ben 4 gün kala yaptım tek çizgiydi. 2 gün kala tekrar yaptım pozifti
haziranin25i Erken gebelik testlerinde 6 gün öncesine kadar gösterir. Sizin kullandığınız test erken gebelik testi mi yoksa normal bir test mi?
haziranin25i Mimozaa00 ben reglimden 2 gün önce öğrendim erken gebelik testiyle 🙄 gönlünüze göre versin bekleyin bence