Kızlar benim 5. Ayımda başlamıştı bu durum, karpel tünel sendromuymuş, 3 ay elim uyuşuk gezdim, sağolsun o zaman ki gittiğim doktor, nörolojiye önermeden başka bişey yapmadı, ama 8. Ayımda başka bi doktora gittiğimde atel kullanmamı söyledi, ve inanın, 1 hafta sadece gece yatarken taktım, hiçbişeyim kalmadı, şuan 9. Ayımdayım, 1 aydır rahat ettim, bu uyuşmalar, son aylar ilk aylar hepsinde cıkabılıyormus 🙄 buda benim tecrübem belki faydası olur 🙏🏽