Pkosendrom Kızlar oturuyordum sandalyede yavaş yavaş ayağa kalktım hiçbir problemim yokken Bir rahatsızlık geldi kasıklarıma şu anda dik duramıyorum eğik duruyorum bu normal midir ? 17 +2 haftaligim dün ilk defa progestan kullanmaya basladim ağizdan