Birbebekbirgebe Merhaba bebeğim 1 yaşında emziriyorum, ve 6 haftalık hamileyim 2 gün memeyi bırakmayı denedim gece uyumadı ve çok huysuzlandı sizce ne zaman bırakmalıyım?
Hamile_1anne Birbebekbirgebe vallaha malesef baska care yok en az 1 hafta gece uykulariniz olmayacak gunduzleride hep onu oyalamalik biseyler bumalisiniz bu arada eger bir kere kestiyseniz birdaha kesinlikle vermeyin bir kerecik bile cunku umutlaniyorlar birde bant ben bant yapistirmistim gogus uclarima yara oldu uf oldu falan demistim oda eleyince canim yaniyor falan deyince vazgecti bir deneyin derim 👍❤simdiden allah kolaylik versin
minelimm Birbebekbirgebe bir anda bıraktırmayın mesela gündüz 2kere gece 1 kere emzirin 2 gün sonra gündüz sadece 1 kere emzirin yavaş yavas bırakin bir hafta gibi bi sürede
Homeless20 Birbebekbirgebe ilaç kullanmıyorsan emzirebilirsin bebeğini 5-6 ay hamile olana kadar.. sütün sarı renge gelirse emzirmeyi bırakırsın. Tabi doktorun bırak dediyse o başkada.
Hamile_1anne minelimm oyle olmuyor cocuk daha cok baglaniyor canim eger kesecekse birdaha vermemesi gerekiyor
minelimm Hamile_1anne ben öyle yapmıştım kolay olmuştu ama her bebekte farklı tabi hatta benim oğlum 9 aylıktı daha küçüktü inşallah zorlanmadan bırakır🙂