Pamukseker__ valla kimisi ader ağrısı gibi diyor kimisi cok kötü diyo kimisi hiç ağrım olmadı diyo . . C kollu bi cihaz varmış yeni bir cihazmş bu cihazda ağrı az oluyormuş . Valla ağrıyı falan düşünmüyorum artık :( düşünürsek bebegi nasıl dogurcaz . Ama yanlış bir hareket yaparım diye belki anestezili yaptırırım