Ilk gebeligim bos gebelikti kurtaj oldum.1 sene sonra hamile kaldim 6 haftalikken kese bozuklugundan kurtaj oldum. 3 ay gecti tekrar hamile kaldim ve 6 haftalikken bugun tekrar kurtaj oldum (tedbir amacli igne ilac kullandigim halde) Genetik testimin sonucu cikmadi yanliz kan pihtilasmam yok onu biliyorum :( Coklu dusuk yasayanlar sonra ne oldu? :(