Semre9 Kızlar merhaba kızıma ilkim ismini çok istiyorum ve katacam artık herkes öyle soruyor onu çocukluğumdan beri o isime vurgunum sizce nasıl 🤰❤️🥰
Shnaks Semre9 bende kızıma ilkim istemiştim ilk bebeğim olduğu için ama eşim istememişti 😅 ama çok hoş isim
Semre9 Shnaks evet çok hoş benim eşim karışmıyor bu konuda çok istiyosan katabiliriz dedi hatta üstüne basa bssa ara sıra sordum kesin istiyormusun beğeniyor mushn dedim evet dedi artık kabul etti herkes
Shnaks Semre9 adıyla yaşasın inşallah 😇 benim eşim bilindik isim taraftarıydı hep böyle isimler farklı geliyordu benım kızımında ismi ASYA LİYA olucak inşallah Asya yı eşim liyayı ben koydum 😊
Semre9 Shnaks bende bilindik isim hiç istemedim hep derdim kızım da olsa oğlum d olsa hep farklı isim olacak kimsede kolay olmayan dedim kızımın adını ilkim kattiktan sonra herkesten duydum kadının biri hamile ve bana oğlum da olsa adını ilkim katacam dedi