Kızlar hamileyken sağ bilek kemiğim aşırı ağrıyordu vegüç kaybım vardı hastaneye gitmiştim dr hamilesin röntgen çekemem dedi geri yolladı sonra cıkıkçıya gittik oda hamilelere birşey yapamıyoruz ama çıkmış dedi . Doğuma kadar bekledim 4 ay vardı bu sefer sol bileğimde ağrımaya başladı aynı şekilde çünkü sağı zorlamamak için solu zorladım hep. Neyse doğumdan sora cıkıkcıya gittim . İki
bileğiminde çıktığını söyledi birşeyler yaptı ve taktı ki bunu hissettim . 1 hafta ağır falan kaldırmak yok dedi Ancak 20 günlük oğlum o gece hiç uyumadı kilolu bi bebek hep ağladı gece 4 den öğlen 1 e kadar Kucağımdaydı hep mecbur ve bileklerim şuan eskisinden kötü ağrıyor merakım tıpta çıkığa ne yapılıyor? Doktorlar çıkığı anlama z falan diyorlar doğru mu? Eğer sar diyecekler ise ilk gittiğim doktorda doku zedelenmesidir diyip melhem verip sar demişti sardım ama işe yaramamıştı 😔 4 aydır çekiyor artık çocuğu zor kaldırıyorum bide iki bileğimde çok kötü nasıl çıktığını bilmiyorum anlamda veremiyorum