Yagmurr34 benim normalde cildim kuru değildir ama havalardan mı bilmiyorum aşırı kuruyo ve karnım çok kaşınıyo o yüzden hep nemlendirme ihtiyacı duyuyorum rahatlatıyo Bazı ciltler kuruluktan,az su tüketmekten veya cilt yapısından çatlayabiliyo önleminizi alın derim şimdiden bol su için(bende hiç içemem normalde ama zar zor 2 litre içiyorum işte) hiç bişey yoksa saf zeytinyağı sürün ve mutlaka doktorunuza danışın size hala bi öneride bulunmaması da normal değil 12. Haftada başlatıyo çoğu doktor