Aden23 Kızlar sabah 8 de doğuma giricem. Sanki herşeyi unutmuşum gibi hissediyorum. Önerileriniz varsa yazar mısınız? Belki unuttuğum şeyler vardır. Dualarınızı bekliyorum. Bir ayetel- kürsi okuyabilir misiniz? İsmim Tuğçe 😊💜
birtosbikannesi Aden23 okudum cnm hayirli dogumlarin olsun sebden bili rica edicem dogum esnasinda bana dua edermisim adim derya bnde hayirlisi ile dogurabileyim erken dogum riskim var
Anne18 Aden23 ayy canım rabbim kurtarsın inşallah bende 21 haftalığım bende böyle doğuma giricekmiyim ya 30 lu haftalara gelebilcekmiyim
Aden23 birtosbikannesi seve seve dua ederim canım derya dimi adın. Hayırlısıyla bebeğini zamanında al inşallah sende kucağına 💜💜💜
Eylul54 Sağlıkla bebeğini kucağına al inslalh canım benden tavsiye neskafe al yanına ameliyat dan sonra bas ağrısı çekemem için
semezuse İyi akşamlar bende yarın 12 de gireceğim inş doğuma sağlıkla sıhhatle gelsin bebeklerimiz inş bizde sağlıkla yapalım doğumumuzu
Aden23 semezuse amin canım inşallah çok heyecanlıyım ikinci sezaryenim olucak başıma ne geleceğini bildiğim için daha fena. Sağlıkla gelsinler aynı bedende ki son gece sonrası kocaman bir kavuşma 🥰🥰
Eylul54 Aden23 aynen bsina gelcekleri bilmek daha fena ama rabbim yaridm eder yarın bu saate bebisleriniz kucaginizda olcak sevceksiniz emzirceksinizonu dusnunmek bile çok güzel🥰🥰
duygum19 Dogum yaptikdan sonra nescafe iciceksiniz ya bebeginizi emzirmeden önce ilk sütünüzü sağın bebeğe dokunmaması için
Eylul54 duygum19 canım ben hiç sagmadim sütümü hemsirede sagman gerekiyi demedi zaten ilk gelen süt ne kadarcik olcak ki sagcan
Aden23 duygum19 sağma makinesini yanıma aldım canım genel anestezi olacağım için ne olur ne olmaz aldım.