Merhaba hanımlar bebegim 1 yaşında ve suan 6+6 hamileyim cok şükür neyse burda ki yorumlara istinaden ilk doğumum normal oldu suni sancıyla beraber beni dogumhaneye getirdiklerinde o koltuğa ciktim ve benim elimi kolumu bağladılar sizde böyle birşey oldu mu merak ettim ve özel hastaneydi.. ellerimi ayaklarımı kelepçe gibi bantların içine soktular o an soramadım sonra da unuttum şimdi geldi Aklim a başına böyle birşey gelen varmi benden başka