BTSG04 Merhaba, ben yurtdışında yaşıyorum. Bebek odasını türkiyeden getittirmeyi düşündüm ama istanbulda hangi mağazalar var? Ve tabiki onların online satış sayfalarıda gerekli bana. Yardım edebilirmisiniz? Mağazaların hiç birini tanımıyorum 😕
morusevenanne BTSG04 montessori için montessoridesigns sayfasını öneririm Hande hanım sayfa sahibi kendi patentli bi ürünü var çok tatlı incelemenizi öneririm. Ben de biraz büyüyünce onu düşünüyorum şimdilik anne yanı beşik alacağım.
Brcklc Ben Soho kids bayılıyorum hem tarzı hem kalitesi hiç düşünme derim fiyat biraz pahalı ama değer yurtdışına yollarlar mi bilmiyorum canım bı konuş bence😉💕
BTSG04 Brcklc çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 💕 hiç cevap alamıcam sandım.. Kayınbabamın işi gereği tır gelicek buraya ben onunla getirtecem zaten. Hem fiyat olarak her halükarda daha uygun olacak benim için hemde burda paylaşımlara göre çok güzel çeşitler var özellikle montessori yataklar burda yok mesela. Dediğiniz mağazayı araştıracam 🥰
Brcklc Mutlaka bakın çok tarz ve sertifikalı bebekler için boya kullanıyorlar Montessori ben pek sevmiyorum eğer imkan varsa bence herşey yaşında güzel ilerde çok yatar zaten onda.ben bi anne yani ahşap sallanan aldım birde odasına karyola istiyorum imkanlar dahilinde inşallah.hersey zamanında güzel hevesimizi alalım hakkımız☺️ https://hizliresim.com/7rowxf https://hizliresim.com/QlOrFT
BTSG04 Brcklc çok güzel beşiğiniz 😍 sağlıklı huzurlu günlerde kullanın inşallah 🤲 Bende daha 14 haftalık olmama rağmen aldım anne yanı beşik. 🙈 haklısın aslında ama ben biraz ileriye yönelik düşünmeyi seviyorum. Maddi imkanlar dahilinde bir kere al tam al düşüncesinden vazgeçemiyorum 😊
Newmommy Brcklc merhaba ben bebek odami sohodan yaptirdim. 5 aylikken siparis verdim 9. Ayima giriyorum yeni yolladilar😱
Brcklc Senin içinde hayırlısı olsun tatlım 🤗🤍🤍sende sağlıkla kucağına al inşallah.bende herşeyi yaşında göre yaşasın istiyorum bebekliginde ayrı cocuklugunda ayrı gençliğinde ayrı hevesim kalsın istemiyorum herkesin düşüncesi saygı duyarım sen bak sitesine dilediğin şekildede var buyuyende beşik oluyor.saglikla gelsinler de bize yeter 🙏kuzum
BTSG04 Brcklc çok teşekkür ederim inşallah 💕 Evet sağlıkla gelsin başka bir dileğim yok zaten benimde 🥰 Instagram sayfasını buldum dediğin kadar varlar montessori almaktan vazgeçebilirim gerçekten güzeller hepside 😍🙈
Newmommy BTSG04 kalite olarak soho guzel ama cok gec yolluyorlar tabi pandemide cabasi acikcasi kalite olarak evet ama keske istedigim modeli baskasina yaptirsaydim diye dusundum
Brcklc Demiii çok şekerler 😍🤭🤭🤭 Montessori de sen bile yatarsın boşver bence sonuçta yer yatağı işte üstüne iki çıta Montessori demisler😃senin kız mı yoksa cinsiyeti canim
BTSG04 Brcklc hahaha cok güldüm buna 😂 bende daha cinsiyet belli değil 14+6 olduk bugün. Sen kaç haftalıksın cinsiyeti bellimi?
BTSG04 Newmommy çok teşekkür ederim bilgi için 💕 ben daha 14 aylık hamileyim yani daha zamanım var. Türkiyede yaşasam dediğiniz gibi yapma imkanım olabilirdi ama malesef resimlerden seçicem
BTSG04 morusevenanne çok teşekkür ederim mutlaka bakıcam 💕 Anne yanı beşikte aldım daha 14 haftalık hamileyim ama aceleciyim sanırım biraz 😅
BTSG04 morusevenanne şimdi baktım sayfaya özel modeller hikayeskndeki yataklara bayıldım tek kelimeyle. Hayatımda ilk kez bu kadar yaratıcı çocuk odası gördüm. Çok özel gerçekten teşekkür ederim 💕
Brcklc @BTSG04 ben 21 hafta içindeyim oğlum gelicek inşallah🙏sen benim beşikleri hemen Montessori ye sattın he vaybe oysa sayfada kimse yokken biz vardık😃😃😃😃😃hain
BTSG04 Brcklc sağlıkla gelsin inşallah 🤲 ay benim cinsiyet belli değil ama nedense kız hissediyorum hayırlısı tabiki 😍 Ahahahah öylemi yaptımmm yok ya hala kararsızım bakma sen bana 🤭😂😂