Merhaba geçen doktora gittim şu an 35 oldum ama. Doktor bebek aşağı inmiş dedi ama kanalda demedi. Baş geliş zaten Bayadır. Afedersiniz parmakları mı bilmiyorum çok aşağıda hissediyorum 😔 vajinanın az yukarısında 😔 erken mi gelir sizce bu bebiş tecrübesi olan var mı 🤔