@Susam1 hayırlı olsun canım , benim de ilk nasipse Şubat ayın da doğum olacak. Ben 0-3 ay iç zıbın atlet gibi oluyor ya onlardan aldım beşer tane veya altışar tane kıyafeti o şekilde yaptım bir de 0-6 ay için aynı şekil zıbın ve kıyafet aldım beşer altışar adet . İki tane tulum aldım hafif kalın hastaneye vs giderken giydiririm diye onları bı tık büyük aldım ay olarak . Biberon setini aldım , denemek için birer paket Prima yeni doğan ve slepy bez aldım hangisi iyi gelirse ona devam edicem. Smpuhan pişik kremi vs bakım urunleri kLsik zaten. Bi kaç tane muslin aldım lazım oluyor dedi doğum yapan arkadaşlarım. Battaniye ormustum onun disin da yine iki tane kalın ve nohut battaniye almış annem sağ olsun. Hastane çıkışı yaptırdım 10lu , pike takımı yaptırdım ama daha gelmediler . Bebek Arabasıni aldım , nasipse önümüzdeki hafta içi de oda gelince eşyalarını yerlestiricem. Benim yerim yoktu o yüzden oturma odamı bozdum . BSka kıyafet almadım smdi cnku kış ve evdeyiz altı yedi aylık zamanları yaza denk gelicek nasipse o zaman da yazlık şeyler bakarım diye düşündüm ama duruma göre ekleme yapabilirim surda bekliyeyim bende belki gözden kacirdigim bişey vardır 😊