Merve1656 bu konuyu araştırıyordum bir bayan paylaşmış ve sonunda diyor ki bunu yapın bana dua edeceksiniz."Her emzirme öncesi göğsünüzü ılık su ile yıkayıp sonra bebeği emzirmeden bir iki damla sütünüzü çıkarıp göğsünüze sürüp bebeği öyle emzirmeye başlayın.Emzirme bitikten sonra yine göğsünden bir iki damla süt ile göğsünü ıslat o ıslaklığı kurumasını bekle ondan sonra sütyenini giy.Bir de krem al ama göğüs için değil,iyi marka bir yara kremi al ve göğsüne sür"iki gün sonra tüm şikayetlerin bitecek demiş.Ben de sağlıkçıyım ve bana çok mantıklı geldi denicem doğumdan sonra