Oglm_0212 şimdi hazırlamalısın, ne kadar erken o kadar iyi. 5 aylık bebegim var🥰 allah senide sağlıkla kavuştursun. 35. Haftada erken dogum yaptım. Hazır olsun yani çantan, bol bol üst koy bebege. Cunku kusabiliyorlar. Ben 5 takım koymama rağmen eve pis gelmiştik, 😝 birde tavsiyem. Cok eski kafalıca bulabilirsin ama, bende forumdan öğrenmiştim. Dogumdan sonra ilk emzirme öncesi bir soganı bölüp göğüslerime tuttum 10 dk falan. Sonra emzirdim. Hiç yara olmamıştı. Tavsiye ederim. İlk dogumunsa seninde emzirmek cok zor olabiliyor çünkü.