mnh_ttl Her zaman girere doğuramıyorummmmm totemi yapan annelerin yazılarını okurdum şuan bende malesef o totemi yapıyorum 39+2 oluyoruz ama
Kinalihalime mnh_ttl 37+5 benimki cok erken olucak ama kasılmalarım basladi duzenli ama yetersiz dediler dogum icin rahmimde yumusamiz açılmamda baslamis ama acilma cok degil dediler napıcam bilmiyorum cok fazla kasiliyo dunden beri 😒
mnh_ttl Nursahcan hiç bir belirti yok sadece arada sağ kasığımda böle kaynar su varmış gibi bir his oluyor ve karnım sertleşip kasılıyor galiba 😬 ne olcak bu halimiz
mnh_ttl Nursahcan inşallah canim benim hamilenin duası kabul olurmuş birbirimize bol bol dua edelim de gelsinler mis kokularına kavusalim ❤️
mnh_ttl Kinalihalime olsun olsun ah keşke bizde de olsa da başlasa doğumlar 😍 sağlıkla kavuş yavruna canım
Kinalihalime mnh_ttl sağol bacım amin insallah hepimiz sag salim alırız bebislerimizi insallah kucagimiza❤🤲😍
Birsenpoyraz mnh_ttl squat yapıyorum hurma yiyorum pandemiden yürüyüşe çıkamıyorum ama evde çok oturduğum söylenemez🙈 rahim kasılmalrı yaşıyorum ama gerisi gelmiyor🙄
mnh_ttl Birsenpoyraz benimde aynı kasilmayida tam kestiremiyorum ama insan ya anlayamazsam die korkuyor 😂🙈
AlevDemirel mnh_ttl Cuma’ya kadar bekliyoruz sonra suni sancı 💆♀️😢 oda olmazsa sezaryen.hayırlısı hepimiz için 🙏