Evet arkadaşlar 2-3 gündür bebeğimin küçük olduğu hakkında postlar atıp duruyodum ve tahmin ettiğim gibi bebeğim acele edip geldi 😊
Benim doğum hikayem 18 saatlik uzun bi yolculuk oldu. Gece 4 te suyum geldi duşumu alıp hastaneye geldim hemen acilden giriş yaptım yatış verildi 6 da sancılar başladı taaa ki akşam 5 e kadar suni sancı ile çok şükür açılmam 8 cm oldu. Doğumum 20 dakika sürdü 3-4 ıkınmada bebeğim doğdu ve ben anladım ki normal doğumun en kolay kısmı doğurma kısmıymış, benim için en kötü kısmı ise 2,5 saat süren dikişlerimdi 🤦🏻♀️ Benim sıpa gelirken elleriyle yırtarak gelmiş 3 doktor dikti dikişimi 17:20 geçe başlayan dikişler 20:00 da bitti ben yeter dedikçe doktorlar napalım diyo. Bi yeri dikiyoruz diğeri yırtılıyo dediler dikiş gittikten sonra tampon koydular 2,5 saat de onu bekledim ve odama akşam 22:30 da ancak çıkabildim dikişlerimin acısı çektiğim sancıları ve yaptığım doğumu unutturmuştu Allah kimsenin başına dikişli bi doğum vermesin benim hikayem pek pozitif değil anlayacağınız 🥴 bu arada Ankara şehir hastanesinde doğurdum ilgi alaka çok iyiydi ve dediğim gibi bebeğim minik bi bebek oldu ve doğumhanenin ilgi odağı oldu minik olduğu kadar tatlıydı çünkü ☺️ Yanınıza kesinlikle alın diyeceğim şeyler depend, göğüs ucu kremi, yedek çamaşır mutlaka alın. Ben doğurdum arkadaşlar darısı sizlere inşallah, herşeye rağmen anne olmak çok güzel bir his 🥰