Bu zamana kadar herşey normaldi hiç bi sıkıntı yoktu geçen ay gittiğimde 5-6 gün küçük olduğunu söyledi doktorum dün akşamdan beri bebeğin hareketlerini hissetmedim öğlene doğru karın aşrım başladı adet sancısı gibi bulantım oldu biraz doktorum hastaneye yönlendirdi nstye girdim sancılarım varmış yatış yaptılar erken doğum riski varmış serum, iğne ve ilaçlarla sancıları geçirmeye çalışıyorlar şuan bi sıkıntı yok ama olma riskine karşı bebeğin ciğerlerinin gelişimi için tedavi yapacaklar var mı böyle veya buna benzer olaylar yaşayan sizlerde paylaşır mısınız🙁