Merveselimm merhaba ben dişhekimiyim kısmen bizi de ilgilendirdiğinden az buçuk bilgim var.yenidoğanda olması normaldir,bağışıklığı tam gelişmediğinden bazı bebeklerde olabilir.tedavisinde mantar ilacı kullanılıyor da benim burdan söylemem doğru olmaz,siz doktora götürün bebişinizi. Verilen önerilere göre hareket etmeyin bence karbonatlı su yazmışlar ya.sonuçta 2 aylık bir bebekten bahsediyoruz neyin nasıl etki göstereceğini bilemeyiz